Behandling af stress, angst, selvværd OCD mv i Lyngby og København

Her kan du finde en psykolog i København eller Lyngby, der kan hjælpe dig med den forandring du ønsker.

Vi tilbyder individuel-, par-og gruppeterapi med henblik på at øge din livskvalitet. Der anvendes alene evidensbaserede behandlingsmetoder (læs mere om metoderne her).

Vi kan hjælpe med at behandle

Samtaleterapi kan hjælpe med at forandre en række mere eller mindre gennemgribende psykologiske problematikker. Psykologiske problemstillinger kan også manifesterer sig kropsligt som f.eks. uspecifikke smerter, mave- tarm problemer, hovedpine og migræne. Generelt kan man sige at symptomerne er psykologiskbetinget og kan behandles med terapi, når tankevirksomhed og / eller specifikke situationer påvirker symptomerne.

Nedenfor er en oversigt over nogle af de typiske behandlingstemaer (alfabetisk).

Professionel og tidssvarende behandling

Vi tilbyder en tidssvarende og evidensbaseret behandling. Det kan vi gøre fordi vi modtager løbende supervision, deltager i videreuddannelse, konferencer og er aktive i udvikling af metoder samt videreuddannelsen af andre psykologer.
Her kan du være tryg ved, at du ser en psykolog, der er kompetent og målrettet arbejder med at skabe de forandringer du ønsker.

Eksempel på psykologforløb

Du vil inden første samtale inviteres til en screening af symptomer på affektive problematikker via vores online skema.

I den første samtale afklares problemet og dit ønske om forandring. Oftest når vi allerede at påbegynde arbejdet med at skabe den ønskede forandring i første samtale.

Hjemmeopgaver

Vi tilpasser forløbet dit behov og sammen ser vi på hvilke redskaber du kan bruge til at arbejde med forandringen imellem sessionerne. Hjemmeopgaver kan f.eks. være specifikke øvelser eller generelle redskaber som Mindfulness.

Mød vores psykologer

Se vores hold af erfarne psykologer nedenfor. Vi har speciale i affektive lidelser som angst, stress, depression, selvværd, søvnbesvær, kriser og fobier.

Se psykologer hos Center for Funktionel Psykologi »her